2014年2月22日星期六

首爾×釜山閒購物之旅(DAY 1)


 第一日到首爾機場係零晨5點幾唔夠六點,我地要坐係到等6點租wifi蛋,時間尚中,我地3個女仔去左機場的汗蒸幕到訓一陣先到酒店check in


11點多我地坐機場巴士出發到酒店啦,旅程開始了Y(^_^)Y
第一次坐韓國巴士,好大好舒服,有暖氣,又係巴士到訓著左(>﹏<)
之前黎過幾次都冇機會坐韓國巴士



我地住依間酒店,下次不會再住依間啦,有好多價錢差不多房間大好多舒服好多




 第一個點我地全日係明洞shopping, 去左lotte duty free 買左好多面膜,化妝品.......掃到傻左


 










 食好野( ̄∇ ̄),估下咩黎??





  行到腳仔軟,去食那到香,沒有以前好食,食飽返酒店休息先,抖足精力,準備第二日既釜山2日1夜之旅,早抖啦(-_-) zzz(-_-) zzz(-_-) zzz




沒有留言:

發佈留言